Blog

 

Sony zdobywa rynek produkcji na żywo

Wiele największych europejskich firm zajmujących się produkcją na żywo zainwestowało w szeroką gamę produktów firmy Sony — i pozostaje wiernych tej marce, podkreślając jej niezawodność i najwyższą jakość. 

Powyżej przedstawiamy krótki film, w którym przedstawiciele brytyjskich, szwajcarskich, francuskich, szwedzkich i tureckich firm specjalizujących się w produkcji na żywo tłumaczą, co przekonało ich do zainwestowania w produkty firmy Sony.

 

Wysoka niezawodność

Sony to marka godna zaufania. Nie przypominam sobie, żeby jakiś sprzęt Sony — kamery, monitory, rejestratory — kiedykolwiek nas zawiódł. Wszystko po prostu działa.
Tommy Kögl, dyrektor ds. transmisji w firmie Habegger AG (Szwajcaria)

„Nasze kamery pracują w bardzo trudnych warunkach. Zabieramy je na przykład do Indii, gdzie jest pył i upał. Potrzebujemy sprzętu, który jest niezawodny” — wyjaśnia Richard Lamotte, reżyser pracujący dla brytyjskiej firmy Video Europe. „Obecnie używamy kamer HDC-2500 i HDC-3300. Z mojego doświadczenia wynika, że kamery Sony są najbardziej niezawodne”. Niezawodność produktów Sony podkreśla także Tommy Kögl, dyrektor ds. transmisji w szwajcarskiej firmie Habegger AG: „Sony to marka godna zaufania. Nie przypominam sobie, żeby jakiś sprzęt Sony — kamery, monitory, rejestratory — kiedykolwiek nas zawiódł. Wszystko po prostu działa.”
Dobrze znane produkty i technologie

Dla firm producenckich ważnym aspektem jest również uniwersalność i wszechstronność produktów Sony, a także fakt, że większość technologii wykorzystywanych w najbardziej zaawansowanych produktach profesjonalnych Sony występuje także w urządzeniach klasy średniej i podstawowej.

Niezależnie od wielkości budżetu przeznaczonego na produkcję, Sony niezmiennie dba o każdy szczegół.

„Niezawodność i jakość dużych mikserów najwyższej klasy znajdujemy także w urządzeniach mieszczących się w naszym budżecie”, podsumowuje Nicolas Foulon, reżyser pracujący dla francuskiej firmy HD LOC.

Co więcej, firma Sony stosuje zwykle w całych rodzinach produktów podobny rozkład przycisków, układ menu i interfejs użytkownika — dlatego na przykład należące do systemu kamery okazują się bardzo łatwe w obsłudze dla każdego, kto wcześniej używał innej kamery firmy Sony. To ogromna zaleta z punktu widzenia firm zajmujących się produkcją i obsługą transmisji, zwłaszcza zatrudniających pracowników z zewnątrz.

„Potrzebowaliśmy niezawodnych rozwiązań, dobrze znanych na rynku. Większość naszych klientów doskonale zna markę Sony i ma do niej zaufanie, co, rzecz prosta, jest dla nas bardzo ważne”, tłumaczy Mats Berggren, kierownik działu sprzedaży szwedzkiej firmy Mediatec Broadcast.

Richard Lamotte z Video Europe także podkreśla, że powszechna znajomość produktów Sony jest ważnym czynnikiem przy kupnie nowego sprzętu: „Nasi inżynierowie i operatorzy dobrze wiedzą, jak działają kamery Sony, znają strukturę ich menu, dlatego kupno kolejnych kamer tej marki to dla nas łatwa decyzja. Parafrazując znane powiedzenie na temat IBM: nikt jeszcze nie wyleciał z pracy za kupno kamery Sony”.

Pełna oferta kamer Sony w sklepi BEiKS

Oficjalny dystrybutor marek

  

*POLITYKA PRYWATNOŚCI     *POLITYKA PLIKÓW COOKIE