Blog

 

JVC HM200ESB - opis funkcji

*Artykuł opisuje dodatkowe funkcje wyróżniające Kamerę JVC HM200ESB w stosunku do kamer konkurencyjnych producentów.

Kamera GY-HM200ESB posiada trzy funkcje "Sport", "Broadcast" i "Graphic Overlay".
W trybie "Sport" użytkownik ma dostęp do gotowych szablonów różnych popularnych sportów, takich jak koszykówka (Basket Ball). Alternatywnie użytkownicy mogą tworzyć własne projekty za pomocą logo i grafiki tekstowej. W tym przypadku możliwości dostosowania projektu są znacznie większe, zwłaszcza jeśli chodzi o piłkę nożną (soccer). W piłce nożnej użytkownik może dodać logotyp zespołu złożony z maksymalnie 16 drużyn na każdej z czterech pozycji pamięci w kamerze, co pozwoli na przechowywanie w kamerze ponad 60 zespołów. Po umieszczeniu logo w kamerze można je wybrać za pomocą menu kamery. Pozycja i rozmiar nałożonej grafiki są poprawione.

Piłkarski silnik graficzny ma następujące opcje wyświetlania:

- "Bug" w lewym górnym rogu obrazu pokazujący wynik, krótkie nazwy drużyn i zegar z czasem gry, można zamieścić dodatkowy zegar z czasem, jeśli jest to wymagane.
- Duży napis w dolnej części wyświetlacza, logo zespołu, nazwy zespołów jako graficznymi lub tekstowymi obrazami oraz dodatkowy obszar tekstowy, który można wykorzystać np. opisać wydarzenie.
- Grafika z rzutów karnych z logo drużyny i okrągłym polem wskaźnika dla każdej drużyny pokazującej dobre (zielone) i złe (czerwone) rzuty karne.

W trybie "Broadcast" kamera może generować niższe tercje z nazwami, funkcją, zegarem i wskazaniem temperatury. Może to być wykorzystane na rozmowę kwalifikacyjną, np. trenera lub gracza po meczu. Inną aplikacją jest raportowanie wiadomości w tradycyjny sposób.

Oprócz tego kamera może nakładać znak wodny. Może to być logo stacji lub grafika, którą można umieścić w dowolnym miejscu w ramce wideo. Pozycjonowanie grafiki można wykonać w menu kamery, aby można było przenieść ją do wybranej pozycji w zależności od nadawanej treści. Ta funkcja może być chroniona hasłem, więc nieautoryzowany użytkownik nie może usunąć logo.

Trzecią opcją jest "Nakładka graficzna”(Graphic Overlay). Można go włączyć oprócz zawartości "Sports" lub "Broadcast" nałożonej na siebie. Nałożona grafika może zawierać kanał alfa, tj. Folie. Ich rozmiar może być dowolny od pełnego ekranu do małego logo. W tym trybie można dodawać reklamy sponsorów lub składy drużynowe. Ta funkcja może być również używana podobnie jak PowerPoint do automatycznego pokazu slajdów na pełnym ekranie, np. wyświetlać agendę spotkania itp. Grafikę w formacie .png można załadować do kamery za pomocą karty SD.
Wszystkie funkcje mogą być kontrolowane zdalnie w terenie za pośrednictwem urządzenia sieciowego, takiego jak smartfon, tablet lub komputer. Ponieważ interfejs sterowania jest oparty na przeglądarce, można użyć dowolnego systemu operacyjnego. Wszystko czego potrzebujesz to adapter sieciowy lub Wi-Fi USB w kamerze, aby zintegrować go z tą samą siecią, w której działa komputer, smartfon lub tablet. Możliwe jest wykorzystanie sieci peer to peer lub podłączenie kamery do punkt dostępu. Połączenia Wi-Fi są chronione przez WPA2, a kamerze można przypisać adres IP przez DHCP lub ręcznie. Kamera została przetestowana w systemie Apple iOS, Android, Windows, Mac OS i Ubuntu Linux. Ta funkcja zdalnego sterowania umożliwia operatorom aktualizowanie wyników i czasów gry w trybie sportowym. Ale pozwala również dodawać nowe nazwiska partnerów do rozmów w trybie nadawania. Więc zmiany w ostatniej chwili mogą być łatwo zajęte na kilka minut przed uruchomieniem.
Operator może wybrać, który sygnał wyjściowy kamery powinien pokazywać nałożone nakładki. Kamerę można skonfigurować tak, aby wyświetlał grafikę tylko w przesyłanym strumieniu wideo, pozostawiając czyste nagrania i wyjście SDI, a także nagrywając i / lub wysyłając nałożoną grafikę na karty SD i wyjścia SDI / HDMI.

 

Oficjalny dystrybutor marek

  

*POLITYKA PRYWATNOŚCI     *POLITYKA PLIKÓW COOKIE